onsdag 5 februari 2014

SÖTA GOA VÄNNER OCH GRÅHÅRIG...

Goooood morgon♥♥♥ Sitter här med mitt kaffe och hinner slänga iväg ett inlägg medans jag väntar på att det ska bli liiiite ljusare ute. Får ta en tidigare pw idag för jag börjar lite tidigare idag och så ska jag hinna en grej innan med.
Har ni sett så söt? Denna tårtbiten fick jag av min kusin, hon kom in på jobbet och gav mig den♥♥♥♥ Jag är så jäklans glad att jag har henne och att vi har den kontakten som vi har, ibland känns det som att hon är den systern som jag aldrig haft!
 
Igår när jag lagt mig tänkte jag på alla Grattis jag fick, det va ju inte klokt så många! Det plingade till i telefonen mest hela dagen både som mejl och sms. Men det allra bästa är ju när jag tog in posten. Jag blir aldrig så glad som när jag hämtar in posten och så ligger där handskivna kort☺ 2st till och med♥ Det värmer i hjärtat. Jag är glad som har så många fina vänner runt mig och jag älskar de allihop♥ Å på jobbet hade de dukat upp med semlor och så lurade de in mig på en extra fikarast och så sjöng de, de är för söta de me♥
Detta mms skickade jag till Linus igår så här gråhårig blev jag över en natt bara för jag blev ett år äldre.....
 
Å nej, jag har ingenting i munnen förutom en tandborste haha. När jag hade tränat igår så tänkte jag använda mitt torrschampo som jag köpte för sisådär nåt år sen och sen har det bara stått. Men jag fick ju nästan en chock hahaha, men som tur va gick det kamma bort! Men jag fick mig en aning om hur jag kommer se ut om några år......

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥