måndag 17 februari 2014

SPORTLOV

God morgon denna måndag, här har vi sportlov så jag bytte bort min måndag och är ledig med barnen. De ska städa övervåningen innan vi åker iväg och fixar kalasinbjudningar och kollar efter Theas jacka som försvann på diskot i fredags och sen ska vi och leka :-)
Helgen kom och försvann... I fredags kväll va familjen H här på fika. Barnen va på disko och de hade kompisar här på dagen. 
Vår lördag startade med en kanna smoothie, den räckte hela dagen ungefär.  Det levde jag på tills våra kvällsgäster kom, då va det dags för familjen B att komma på middag. De hade med sig födelsedagspresent till både mig och Linus❤️
Igår när jag va ute och gick så roade de andra sig med att dra loss alla buskar längs framsidan vid huset.
Brorsan och hans familj kom sen, de ska få buskarna med sig hem i veckan :-) Men gu va stort huset ser ut nu när det syns från marken. Det är stort men nu ser det ännu större ut.
Vi fick vår bröllopsfilm så den började vi kolla på igår, Max ville såååå gärna se den :-)
Det känns som att det är längesen..... Gästerna stod längs sjön och de som fick plats stod på stenbryggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥