torsdag 3 april 2014

APRILVÄDER OCH KÄRA FARMOR♥

 Tadaaaaaaa, det här va det jag såg bortåt skogen imorse när jag steg upp... snö! Men det ska ju bli så fint idag så om någon timme är det som bortblåst☺
Igår va jag och hälsade på min kära farmor Äntligen är hon hemma från sjukhuset igen♥  Jag hjälpte henne med det hon ville ha hjälp med.
Pepsi njöt av att ha farmor hemma hos sig igen!
 
När jag kom hem somnade jag och sov i 4 timmar..... Trodde aldrig jag skulle somna på kvällen sen men jodå, inga problem! Jag vaknade iallafall när Linus kom hem och då va vi inne och handlade och köpte med oss kinamat, sååå gott! Så det blir till lunch idag med☺
Jisses vilka konstiga drömmar jag haft de senaste nätterna. Helskumma! Nu är det några timmars jobb innan jag går på helg☺ På lördag ska vi träffa efterlängtade vänner♥ Som jag saknat dom!!

1 kommentar:

  1. I'm really enjoying the design and layout of your website.

    It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant
    for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
    Excellent work!

    My blog post :: Plantar Fasiitis Shoes ()

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥