onsdag 9 april 2014

CIRKUS OCH CHANEL



Huuu vilket ruggigt väder, jag fryser och känner mig lite risig. Det första jag gjorde när jag vaknade va att beställa två par mammajeans, jag har inte kunnat ha mina vanliga jeans på några veckor men har några med resår i midjan men nu börjar de med spänna lite för mycket.
Igår va det cirkus i byn men jag tycker det är lite för sent så vi gick inte på det. Men jag hade lovat barnen att efter skolan skulle vi åka ner och kolla om vi kunde få se några djur, det har gått de andra åren, då har de gått utomhus. Så vi mötte upp kusin med barn och skulle kolla, men ne, i år hade de satt upp tält som djuren va i, men alla barnen lyfte på tältet och fick se djuren ändå☺
Måste bara visa denna lilla söta Chanel, visst är hon fin? Det är en av Maddes alla katter☺

Idag är jag ledig och hade inte tänkt göra många knop mer än att ta en sväng med dammsugaren. Ska nog träffa kusin och gå en sväng på Ikea med. Det va längesen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥