fredag 11 april 2014

FÅR MAN ÖNSKA KÖN?

Hej hej, fredag idag☺ Några kul planer? Åh, jag tänker på kusinen som fyller år idag och just nu är påväg till flygplatsen och ska spendera en vecka i Turkiet♥ Grattis till dig och hoppas ni får en bra vecka☺ Själv ska jag hoppa in extra och jobba till stängning idag. Å imorn ska jag jobba på annan ort för de har nyöppning i deras butik, spännande!

Nu är mina vanliga jeans ett minne blott... Idag åkte mammabyxorna på som jag fick av Madde, visst de är ju alldeles för stora i mudden som såklart är uttänjd, men jag vek ner den innanför jeansen så passade de perfekt! Måste ta och rensa garderoben snart, flera av jeansen kan jag säkert se mig i stjärnorna efter att kunna komma i igen... Även om jag sagt att nästa sommar ska jag va i form! Jaja, det är då det!

Om några veckor ska vi på ultraljud igen och då får vi veta vad det döljer sig för en liten krabat där inne. Jag har aldrig fått veta innan vad det är för kön, jag har velat veta med både Thea och Max men då ville ingen berätta... Jag va heeeelt hundra på att Thea va en tjej och i vecka 12 köpte jag en lila tröja till henne och hon hette bestämt Thea långt innan hon va född! Men om det blir en pojk då? Hon är en tjej och hon ska heta Thea. Max va jag lika säker på att det va en kille jag frågade t o m barnmorskan på ultraljudet om hon såg den lilla snoppen men då bara skrattade hon "det kan jag inte se". Denna gången är jag lite sådär... Jag skulle vilja ha en tjej till men jag tänker ofta att det är en kille. Men får jag önska? Då säger jag tjej haha. Jag vet att folk säger hela tiden "man ska vara glad vad man än får bara det är friskt". Men ska man inte vara glad om den inte är frisk? Å vill jag ha en tjej så vill jag! Men blir såklart inte ledsen om det blir en kille☺ Jag har redan kikat lite på rosa små kläder men om vi nu ändå ska ta reda på vad det blir kan jag lika gärna vänta och köpa något. Jag hade ju kollat in en jääääättesöt overall som passar bra till hösten men igår när jag kollade igen så va den borta i den storleken :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥