torsdag 10 april 2014

MEEEEEN, LITE VÄRME TACK!

Igårmorse när jag steg upp kunde jag inte fatta varför jag frös så mycket. Ingen annan i familjen fryser särskilt lätt så de gick här halvnakna allihop medans jag huttrade och klädde på mig mer. Under dagen hörde jag något som pep typ en gång i halvtimmen/timmen men kunde ju inte lokalisera vart det kom ifrån eftersom det kom så sällan. När Linus kom hem frågade han om jag inte reflekterat över att det inte fanns varmvatten, nja, jag tänkte ju att det va nåt fel på kommunala ledningen. Men vi har ju egen brunn... Då har värmepumpen laga av!! Meeeeeeen!!! Så nu hoppas jag det kommer ut någon idag och fixar till den. Det är ju tur det finns vattenkokare iallafall...
Idag är det jobb, utvecklingssamtal med Max och sen hem till kusin för jag ska passa djuren en vecka☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥