torsdag 24 april 2014

MIN ANDRA "FRUKOST"

Jag är ingen frukostmänniska! Tycker inte alls om det och tvingar mig i knäckebröd när jag äter frukost med barnen. Sen äter jag gärna nudlar eller vårrullar innan jobb☺
Idag steg vi upp i så bra tid att vi hann cykla till bussen, så jäkla skönt att komma ut en runda på morgonen. Det ska vi fortsätta med!
 
Käkar nudlar nu innan jag ska sticka. Mmmm nudlar och ett glas iskall mjölk till♥ Nu när de infört p-skiva i byn måste jag ju köra i bättre tid eftersom jag inte kan parkera på den vanliga parkeringen längre....
 
I tisdags va gubbarna här och kollade på värmepumpen så om de nu kommer nästa vecka eller hur det va för att laga den. Gulp, det blir dyrt, men billigare än att köra på elpatron ett år iaf! Nackdelen med hus - saker blir dyra när de går sönder. Tur det är rätt årstid☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥