lördag 19 april 2014

VECKA 15

Idag går vi in i vecka 15.
Jag gav påskpresent till Linus och då fick han ett par solglasögon, pikétröja och bebisstrumpor ;-)
Igår var Linus farmor och farfar här, så tittar hon på mig och säger "det blir en flicka va?" Jag undrade såklart varför hon trodde det. På magen och ansiktet svarade hon. Woooaaaaa, har jag blivit så rund i ansiktet.....
Fick det fina linnet av kusin nu när de varit iväg :-)

Testade mina nya mammabyxor och båda är samma stl men de ena är 15 cm längre än de andra. Jag är väl för fan inte gravid på längden?? De får jag skicka tillbaks!! 

Idag ska vi på tidigt födelsedagsfirande för Linus ska skjuta klubbmästerskap i eftermiddag och jag ska njuta av soooolen❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥