onsdag 7 maj 2014

NU VÄNDE TUREN☺

När man talar om trollen! Nu är värmepumpskillen här, sladden hittad och jag gav mig på en ny header☺
 Maister är ju spänstig och duktig på att hoppa så vi byggde upp ett hinder till honom. Klart han bara gled över☺ Han hade passat som agillityhund
 Men även han tröttnade och ville vila sig lite i solen.
 Jag gillar denna busken, vi har en som en boll mellan hundgården och huset sen har vi den som häck ut mot vägen med.
 Den här ängeln hade förra ägarna i ett av äppelträden vid vår lilla plats mitt ute på trädgården. Vi tog ner den för den såg faktiskt lite läskig ut från badrumsfönstret...
 Jag trodde äppelträden var döda men det ser det ju inte ut som längre☺
När Max kommer hem om en stund ska vi ut och plantera ner det sista i jorden. Thea är kvar på skolan för det va fotbollstunering som hon ville vara med på. Ikväll ska hon och jag cykla bort till golfbanan, idrottsskolan, sen är det slut med aktiviteter för den här veckan! Jisses, vi behöver en kväll hemma nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥