tisdag 13 maj 2014

SILL OCH EN LITEN TJOCKIS

Yummi, imorse blev detta min frukost igen☺ Enda nackdelen är att katten står och tigger varje gång, men ne, det är inte sillen han vill ha utan det är gräddfilen!
Jag börjar känna mig lite....tjock... Jag är ju snart halvvägs så större ska jag bli! 4 kilo plus är jag än så länge.
Idag hade jag en tanta på jobbet som klappade mig på magen. Jag vet att endel verkligen avsky det men mig gör det inte ett skit! En annan sa Det är ju en fin tid att få bebis på, men jag sa att det är ju inte förrens i höst. Men hösten är en fin tid att få bebis på hahaha.

Jag är glad att jag hittade mitt pass igår så jag slapp ta nytt kort helt fluffig☺ Barnen och Linus tog idag så nu är det fixat och vi skulle hinna få de i tid ;-)

Såg en tävling på instagram om att man skulle lägga upp en bild på det som gav en huvudvärk och tagga treo. Jag skrev att jag visste precis vem jag skulle lägga upp ett kort på och tagga, en som ger mig otrolig skallebank just nu. Men ne, för fridens skull låter jag bli haha☺

Det som är roligt är att brorsan ska ju ha bebis om mindre än en månad så det blir två kusiner samma år♥♥♥ Det ska bli skoj☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥