tisdag 24 juni 2014

BARNMORSKAN OCH FARMOR♥

Besöket hos barnmorskan gick väl sådär, jag ska tillbaks imornbitti. Å jag får inte äta efter 20.00 ikväll tills efter jag varit där i ett par timmar imorn. Äsch, det är nog ingen fara med det, värst är det att gå hungrig haha.

Det andra såg bra ut, gått upp 4 kilo sen inskrivningen, ligger exakt på medelkurvan med magmåttet, hjärtljuden lät bra, ska äta mer järn.
Sen åkte jag ut till farmor, det är inget kul, det är inte samma gamla farmor jag växt upp med♥ Jag hade en rolig grej som vi skulle gjort nästa vecka men det orkar hon inte ens :-( Jag ska iallafall dit och åka till veterinären och frisera katten☺ Han är gigantisk med all päls och tyvärr klarar inte farmor av att sköta den så nästa vecka ska Pepsi bli korthårig igen. Men tittar man på håll på honom är han jättefin men inte om man börjar känna under hakan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥