torsdag 5 juni 2014

.....GÄSP...

Ja, vad säger man...... GÄSP!! Jag har nedräkning tills jag får sätta mig i frisörstolen. Det ska bli så skööööönt!! Jag älskar när någon pillar i mitt hår♥ Idag ska vi inom nya godisaffären och köpa godis till barnkalaset, det kommer ju vara rena himmelriket att gå in där.
Jag ser att jag visst får tvätta speglen idag☺
Jag skulle mer än gärna gå och lägga mig en timme nu men får längta tills jag får lägga mig ikväll istället ;-) På med mascaran och se lite piggare ut! Kaffet har inte börjat verka än...
 
Vilken dag som helst nu blir jag faster igen♥ Det va uträknat igår så vi väntar med spänning☺ Roligt med två småkusiner som föds samma år!!
 
Åh, jag väntar fortfarande på att komma iväg och köpa ett nytt kameraobjektiv, det är väldigt störande att inte kunna använda kameran! Men ändå inget jag prioriterar så mycket att jag åker idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥