måndag 2 juni 2014

HEJ FRÅN EN FÖRVIRRAD SJÄL.......

Morn morn. Igår va Familjen B här på grillning och så fick de sig en överraskning som jag tror de blev väldigt glada för♥ Måste sticka strax för jag ska inom och handla innan jobbet, ikväll är det sommarfest med Max skolklass ute vid sjön så jag måste fixa det vi ska ha med oss. Är inte så sugen men vad gör man inte för sina kids. Sen har de utflykter mm i veckan så det är mycket att komma ihåg, för en förvirrad själ som jag...... Helt otroligt!!
Detta kortet är taget i Tyskland och nu är jag i vecka 21, shit va tiden går fort!!

2 kommentarer:

  1. vi blev såklart JÄTTEGLADA!!!!

    SvaraRadera
  2. vi får skylla på graviditeten att du är virrig.För det är verkligen värre än vanligt haha

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥