måndag 23 juni 2014

LITE FÖRTIDS-SENIL......

Nu är våra dagsbestyr färdiga - simskolan och lämna tillbaks flytvästen☺ + att jag ringde och gjorde klart internetbeställningen, glömde visst beställa router sist.... Å så ska jag ringa farmor så hon kan beställa tid till veterinären.
Ser att solen lyser ute så vi ska nog ta och äta våran andra frukost/lunch ute. Det är ärtsoppa med pannkakor beställt. Jag är visst med i någon slags mammapappabarn-lek och jag är mormor.
Igår blev det grillad flinta, revben, tomat, majs, potatisgratäng och kantarellsås. 
 Igårkväll hade vi vår lilla bock på besök igen☺
Jag är glad att jag får sms av Landstinget ett par dagar innan jag har tid hos barnmorskan!! Jag va helt säker på att jag skulle dit på torsdag och hade skrivit upp det, sa till Linus att ta ledigt då om han ville med och lyssna på hjärtljuden. Men så kom det sms igår och jag kollade det aldrig utan sa bara konstigt att de skickar sms så tidigt, de brukar ju bara vara ett par dagar innan jag har tid.... Tur jag kollade idag för det är visst imorn jag ska dit!

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥