söndag 22 juni 2014

LITE SKRÄMMANDE

När vi gick in i vecka 24 läste jag detta och tyckte det va lite läskigt. Föds bebisen nu kan den överleva.... Jag vet en som fick bebis runt den här veckan, i vintras/våras, men skulle den komma ut nu skulle jag känna mig snuvad på graviditeten!! Den får mer än gärna hålla sig i magen i minst 13 veckor till ;-) Jag ska ju hinna lägga på mig lite till haha, när jag fick Thea hade jag gått upp 22 kilo oh vägde 72, så mycket hade jag aldrig någonsin vägt, kom knappt över 50 kilo då... Sen va nästan allt vatten så när jag åkte hem från BB hade 10 kilo försvunnit. Med Max gick jag upp 17 kilo och det tog nog lite längre tid att bli av med. Nu är jag uppe på +6 kilo men hade några kilo mer i inskrivningsvikt den här gången ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥