söndag 29 juni 2014

LÖRDAGEN MED MASSA GOTT

Godmorgon!! Här ligger jag och lyssnar på en snarkande Linus som sover gott❤️ Jag har varit vaken ett par timmar och det känns som jag är bakis.... Vi är ju inte direkt några kvällsmänniskor så vi va hemma sent inatt för att vara oss ;-) 
Vår kära vän fick en aningens försenad födelsedagspresent! Hoppas hon hittar något fint :-)
Linus fixade förrätten och jag tyckte den va riktigt god!! Den ska han få göra fler gånger :-) Middagen fick jag ingen bild på men det va baconinlindad kycklingfilé med mozzarella och någonting mer inuti, smarrigt! Å en riktigt god vitlökssås, rejält med vitlök. Slurp.
Efterrätten va en rockyroadtårta, tro jag... Så himla god och mäktig! Men riktigt yummi.

Nu tror jag vi ska ha ombytta roller här, jag ska gå upp och fixa kaffe på sängen. Å plocka undan i köket. Sen ska vi tvätta och damma för i eftermiddag kommer Linus föräldrar❤️

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥