tisdag 3 juni 2014

SOMMARFEST

Igår va vi på sommarfesten med Max klass. Vi va nere vid Bökhult och barnen badade för fullt! Max va först i sen kom resten☺ Thea hade sin håv med sig men såg inga fiskar så hon hoppade i plurret hon med.
Vi grillade och de hade lekar för den som ville, men jag tror 3/4 av alla va nere vid vattnet. Så himla varmt och skönt. Lite skillnad mot vädret idag... Det regnar. Typiskt när barnen åkte på skolutflykt imorse och ska vara borta hela dagen. Men jag tror inte barnen brydde sig speciellt mycket, de hade packat varsin väska och kläder efter väder och va förväntansfulla.
Jag har redan varit inne hos barnmorskan och tagit nya njurprover så får vi se vad det visar den här gången. Nu ska jag göra mig klar och packa ett paket som ska skickas. Å moderskapsintyget som jag fick ett nytt, slarvade bort det andra det första jag gjorde... Asså min förvirring blir ju bara värre och värre! Igår lovade jag chefen att jag bara skulle fixa någon som tog barnen en timme på torsdag så jag kunde ta stägningen, för den dagen är det inget fritids. Jo, men klart jag kunde jobba. Fritids mindes jag ju att jag inte hade eftersom jag hämtar barnen tidigt och vi har klipptid. Sen när jag hämtar barnen på fritids va Thea förväntansfull och började prata om sitt kalas.... Då har hon tjejkalas på torsdag så jag kunde ju inte jobba ;-) Det blir till att skriva upp A L L T nu för tiden!!! För det lär ju bara bli värre och värre det här....

2 kommentarer:

  1. Oj vare inte kallt i vattnet??

    SvaraRadera
  2. Jag är värsta badkrukan så jag tyckte ju det va kallt men de andra föräldrarna tyckte det va varmt.....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥