torsdag 5 juni 2014

SÖMNLÖS

Klockan är halv 2 och jag kan inte somna... Alldeles för mycket som snurrar i huvudet! Jag har stressat upp mig själv efter ett samtal som handlar om oktober nästa år!! Men men, det sabbade min plan och tar ett tag att smälta.

Idag har huset fått sig en rejäl omgång. Det är rent och doften av ljusen sprider sig fortfarande. Jag hade break i några timmar för en som står mig nära behövde prata av sig. Skönt att bara kunna lyssna även om jag inte har några bra svar....
Imorn är en väldigt kort dag innan vi tar helg. Jag och Thea har klipptid och Max började gråta när jag sa att jag skulle klippa mig. Inte klippa av ditt långa lena hår, sa han❤️ Det ska kapas minst 5 cm sen får vi se hur det slutar. 

Nu ska jag försöka koppla av till regnet som smattrar utanför, härligt att lyssna till när fönstret är öppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥