torsdag 26 juni 2014

SOVMORGON, DÖDEN OCH FAVORITPARFYM!

Jag stängde av telefonen innan jag somnade igår och tänkte att jag skulle sova ut! Tadaaa, sov till 9, så jäkla skönt! När jag satte på telefonen igen såg jag att chefen skickat sms igår, tidigare på dagen, som jag inte fått. Så det va ju tur jag stängde av den☺ Så nu ska jag strax in och jobba några timmar, packa upp varor och det är alltid lika kul att se vad det kommer in för nytt!! Det kommer ju en hel del varje dag så på en veckas ledighet hinner det hända mycket☺
 
Men mitt i allt som jag försöker distrahera mig med så tänker jag på min lilla farmor♥ Hon är på sjukhuset igen. Usch, det är fan inte kul när de börjar bli gamla!! Å så kommer mina tankar; jag som aldrig varit på någon begravning - nångång blir den första, hur ska jag klara av det, hur kommer jag hantera ett nära dödsfall? Jag har inte fått de riktiga verktygen i livet att klara av sånt här... Har aldrig varit med om det, jag har alltid bara haft min farmor. Hoppas hon blir bättre snart♥♥♥
 
Något roligare är att jag äntlien köpt min blivande favoritparfym! Det va en kund som kom in och luktade gott i hela butiken. Jag sniffade mig fram till henne och bara guuu va du luktar gooott, jag dör! Sen berättade hon allt om parfymen, haha. Vad den heter, vad hon köpte den och vad den kostade, den va mycket billigare där än på Kicks haha☺ Så om några dagar har jag en egen! Hoppas bara Linus tycker den luktar lika gott som jag....

2 kommentarer:

  1. Vadå verktyg för att hantera död? Bara en narturlig del av livet eller? Speciellt om man får dö som gammal och får äran att leva ett helt liv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. = du fattade inte ett skit av vad jag menade....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥