söndag 2 november 2014

DOP OCH SMIDIG BODY

Söndag igen och imorn kommer barnen!! Lämnade ju de efter dopet igen igår. Det va brorsonen som döptes och det skedde i hemmet så det blev väldigt "nära" och mer personligt. Det går ju om man inte bjuder så många men annars kan det nog bli lite trångt ;-) Vi skulle aldrig kunna ha det..... När de andra döptes va vi 40-50 stycken... Vi har börjat planera så smått över Tuvas dop och har enats om när så nu ska vi boka vår vigselpräst och lokalen. Det gäller ju att va ute i god tid haha.
Måste säga att det bästa med att vara iväg är ju att få komma hem! Hem och byta om och sätta upp håret i tofs ;-) 
Usch, idag är jag trött! Men det går ju inte tänka på det då blir jag ju knäpp. Det kommer ju komma en tid då vi sover hela nätter igen ;-) Åtminstonde kanske bara behöver mata en gång istället för 3-4. Jag sa till Linus att han kan ju tänka sig själv att få sova kanske 5-6 timmar varje natt och så de timmarna hackade på 3... 

Nu är Linus ute och jagar med pappa och jag hoppas vi ska till Ikea när han kommer hem. Vi ska köpa en stor garderob och jag ska få oooordning bland alla kläder!! Idag har vi en garderob som vi delar på (som va kvar i huset när vi köpte det) + att jag har 3 byrås som jag har kläder o sängkläder i.... = kaos överallt! 
Den här söta bodyn från Lundmyr fick Tuva av min bror och hans sambo, så söt och så bra, har aldrig sett lösningen innan faktiskt.
Den har två knäppningar så hon kan ha den längre :-) Det är både stl 50 och 60, bara att knäppa olika ju större hon blir. Armarna fick vi kavla upp. Nu är hon ju 49,5 cm och väger 3600. Så hon börjar växa i sina kläder :-) Stl 50 kan hon ha länge!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥