torsdag 13 november 2014

FLYGANDE DAGAR OCH FIKATAJM

Torsdag! Snart fredag!! Helt sjukt ju. Swich swich så är veckorna förbi.
Nu sitter jag iallafall med en sovande bebis i famnen, snart ska jag nog kunna lägga ner henne i förhoppningsvis 10 minuter så jag hinner vispa grädde och förbereda kladdkakan. Om en timme får vi besök. Det är så kul, vi gick gymnasiet tillsammans (olika klasser) och hade någon lektion ihop tro jag, men vi umgicks aldrig. Sen va hon min chef och så fick hon barn 2 månader innan mig och nu träffas vi :-) 
Vi har badat/duschat på morgonen. Tuva gillar verkligen bada, hoppas på babysim till våren :-)

Igår va vi och åt frukost med gamla tjejgänget. Å imorn BVC och besök så det är inte konstigt dagarna flyger iväg. Vi har pratat om att gå på Husebys julmarknad nån dag, den slutar väl på söndag. Så det hoppas jag blir av och så kommer Linus farmor och farfar en dag i helgen. De ska ut och jaga och farmorn vill såklart träffa Tuva :-) De får åka så grymt tidigt bara för att vara här 7.30. Men så är det ju när det tar ett par timmar att köra.

Linus kom hem på frukosten idag och hade köpt med sig frukost till oss och fika till eftermiddag. Mysigt när han kommer hem bara sådär :-)

Jag har ju förresten köpt en bärsjal, jag ska bara lära mig knyta den med :-) Ska testa den ikväll när vi kan hjälpas åt.

2 kommentarer:

  1. Men så länge sedan!
    Jag lägger mig som följare så du inte försvinner igen:)
    Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS...

    VI HAR EN TJÄNST SOM ALLA FÖRÄLDRAR ÄR VÄRDA...

    BLÖJOR,VÄLLING MM MED HEMLEVERANS DIREKT TILL DÖRREN WWW.BLOJBUDET.SE

    ÖNSKAS GRATISPROVER GÅ IN PÅ INFO@BLOJBUDET.SE

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥