torsdag 6 november 2014

FÖNSTERPUTSARE TACK

Förmiddagen idag har vi tillbringat hos pappas sambo. Vi va iväg och tittade på möbler, lyktor, tapeter och annat fint. Å så fick jag tips om en billig fönsterputsare som jag faktiskt tro jag ska ringa hit innan advent. Jag putsar gärna själv men gillar inte att jag får hänga ut genom alla fönster för när jag står på stegen ute når jag inte ens upp till halva fönsterna... Jag har putsat de en gång sen vi flyttade hit och de va så skitiga, så skitiga, så jag tror inte det hade skadat om de hade fått sig en omgång utav de som kan ;-)
Terry är väldigt nyfiken på den lilla krabaten jag har med mig, vad är det för något litet som sprattlar och låter ibland?

Snart ska vi ut till bussen och hämta hem barnen, sen är det läxor. Thea ska ha Veckans Nyheter imorn :-) Jag ska peppa henne för igår sa hon jag är värdelös... Å så ska hon ju inte känna!! Vi ska öva på nyheterna så hon får upp sitt självförtroende och kan stå inför klassen imorn, jag vet att hon kan och att hon fixar det!

1 kommentar:

  1. Spännande med skola och läxor! Här dröjer det 2 år till innan min stora börjar skola. :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥