söndag 28 december 2014

ÄNTLIGEN LITE VITT

 Idag va det ju mysigt att vakna upp till det vita ute☺ I fredags efter jag jobbat klart åkte vi ner till Limus föräldrar och va där tills igårkväll. Linus och hans pappa va på jakt igår och jag och Tuva va med Linus mamma. Vi va med henne en liten stund på julfest igårkväll innan Linus hämtade oss för vi skulle åka hem.
 Jag tog mitt stativ, kameran och gick ut en sväng och fotade. Riktigt kallt och mysigt☺
Imorse va solen framme men då höll jag igång med städningen så det fina i träden missade jag. Håller tummarna för lite mer snö så vi kan ut och åka pulka!
Imorn när barnen kommer ska de få plocka ner granen. Jag har ju en ny möbel inne i tv-rummet som vi ska sätta på plats men då behöver jag platsen där granen står nu.
Nehe, nu ska jag krypa upp i soffan och gosa lite med Tuva och sen ska jag och Linus låna Theas julklapp, Alfapet, och spela lite☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥