torsdag 11 december 2014

MYSIGA MÖRKA KVÄLLAR

Vad jag vet så är jag bland få som älskar det här mörkret!! Jag tycker det är sååå mysigt att det blir mörkt och vi tänder massa ljus. Det är ju mycket lättare att somna på kvällarna. Jag hade gärna sett att det blev mörkt vid 8 på somrarna ;-)
Adventsljusstaken lyser på kaminen.
En stor skål med ljusslinga och julgranskulor lyser upp halvmånebordet.

Just nu känns det som jag bara väntar på att klockan ska gå. Det är drop-in fika i Theas klass idag och så ska de uppträda med julsånger. Direkt efter är det Luciafirande hos Max. De lussar utomhus. När de gick på dagis lussade de med utomhus men vid 8 på morgonen. På skolan är det kvällstid. Men jag saknar snön, det har det funnits vid några lucior förr :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥