torsdag 4 december 2014

GRÄSET ÄR TYDLIGEN GRÖNARE PÅ ANDRA SIDAN

Vaknade på strålande humör, Linus undrade hur jag alltid kan vara så pigg på mornarna. Vadå? Jag har ju sovit svarade jag. Fast det va ju inte riktigt sant, visserligen åt snäckan bara vid 2 och halv 6, men den förbaskade nappen har jag ju fått stoppa in ett otal ggr där emellan. Den är både på gott och ont ;-) Men dagen blir ju så mycket bättre om man vaknar pigg och glad!!
Linus hade lite huvudbry igårkväll innan han kunde somna. Den här krabaten - Maister- rymde lagom tills vi skulle lägga oss. Två rundor va han ute o körde innan han såg Maister inne i grannens inhägnade trädgård. Han ville ju bara hälsa på hennes Kickan. Men det va ju skönt att få in honom så vi kunde sova sen :-)
Igår kom Linus hem med en sån där fönsterputsarmaskin från kärsher och när jag och Max va på idrottsskolan putsade Linus fönsterna nere :-) Så imorse avbokade jag mina fönsterputsare som skulle kommit om ett par veckor. Trevlig överraskning!! 

Ja just det, igår hade Max kompis här och när vi bestämde det så frågade jag ju Max om kompisen gick i samma grupp på idrottsskolan. Joooo det gjorde han. Så jag sa till hans mamma att jag skjussar hem honom efter idrottsskolan slutat. Sen va det inte mer med det förrens vi skulle gå hem, då sa en annan mamma att jaha går han i denna gruppen jag har nog inte sett han innan. När jag lämnade han hemma sen så kom det ju fram att han inte går på idrottsskolan haha. Jaja, då fick han ju prova på ändå en gång! Ledarna sa inget heller när de kollade namnen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥