onsdag 10 december 2014

NU HAR VI KVÄLL

Här sitter jag med sovande bebis i famnen, som jag gör ungefär 90% av en dag. Mannen har varit i källaren och tvättat och burit in ved. Han va så söt när han kom hem innan, kolsvart i ansiktet, han monterar in en panna på jobbet :-) Lika snygg skitig som uppklädd! På farmors begravning va han stilig❤️
 Idag har jag och den här lilla sötnosen varit och hälsat på pappas sambo. Jag undrar om hon kan tykännas redan? Hon grät med tårar när jag lämnade henne ifrån mig... Men annars är hon rätt tjabbig och glad, bäst humör på mornarna!!
  Satt och kollade lite på Nobel, har aldrig gjort det innan, men rätt kul att se klänningarna. Annars är det väl inget höjdarprogram, jag kan förstå om folket sitter och somnar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥