tisdag 16 december 2014

LITE KINKIGT HÄR

Ligger i soffan och gosar med min lilla skrutta. Igår va en dag då hon inte va så glad, jag va tvungen att gå med henne i famnen varje gång hon skulle sova och hon va allmänt missnöjd och skrikig emellanåt. Jag trodde faktiskt inte jag skulle få sova inatt där ett tag. Men hon somnade och första perioden sov hon på mig. Jag har aldrig nojjat över plötslig spädbarnsdöd men när hon vaknar genomvarm blir jag lite orolig! Imorse när barnen åkt till skolan gick vi o la oss igen. Sov till efter 10, skönt :-)
I eftermiddag har barnen haft kompis sen är det mer lek, innebandydisko, bio, mvc, jobb, Ikea, fix av sista klapparna och julfirande i veckan så jag blir matt bara jag tänker på det... Massa skjutsande o fixande. På söndag ska vi inte göra ett skit! Skulle jobbat då men det va en annan som tog det passet. Rätt skönt faktiskt!
Igår slog barnen in julklappar som de fixat. Thea hade gjort en grej i slöjden som hon ska ge Linus.

Nu ska vi fixa till middag här, idag blir det potatis, biffar, sås och sallad, slurp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥