onsdag 3 december 2014

PYJAMASMYS

Vi kör våra morgonrutiner, frukost och barnen gör sig helt klara innan julkalendern som vi kollar på innan kaninerna får mat och vi åker till bussen. När jag och Tuva kommer hem igen är det sovdags. Så det betyder att hon nu sover i min famn i soffan och jag kollar Nyhetsmorgon.
Haha denna pyjamasen va den första jag köpte till Tuva medans hon låg i magen. Stl 50 och det va fötter på den. Jag har aldrig använt den innan för hon sover bara i body. Sen såg den så liten ut + att jag inte är överförtjust när det är fötter på kläderna. Så idag klippte jag av fötterna och satte på henne den. Perfekt! Hon brukar ändå aldrig ha byxor på sig men nu fick hon lite kortare ändå ;-) Så nu har vi pyjamasmys!

Igår tog vi julkort, det gick ju inte helt smärtfritt men när vi va färdiga så blev det jättebra!! Thea ville inte att jag skulle visa något kort så då gör jag inte det. Så när barnen lagt sig framkallade jag julkort + kort till dopinbjudan. Måste bara meddela prästen med att vi ändrade datum ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥