onsdag 31 december 2014

SISTA DECEMBER

God morgon denna sista december, både ny månad och nytt år framför oss.
Har alla planer för kvällen? Hade jag varit själv så hade jag mkt väl kunnat sitta själv hemma i soffan. Jag är ju så kvällstrött så jag tycker det är jobbigast att hålla mig vaken ;-) Men ikväll ska vi vara med vänner så jag får allt hålla mig uppe till raketerna är avklarade!
Igår va Linus och barnen i Växjö och badade. Max fick ju välja vad han ville göra för han lärde sig simma i somras och nu passade det bra :-) Roligt för dom att komma iväg och göra saker som bara "de stora" kan göra. 
Jag och Tuva passade verkligen på att mysa. Vi va ute och gick och när hon va vaken låg vi och pratade i soffan. Myyyycket skratt blev det❤️
Hon fick en god larv i julklapp av sin morfar och hans sambo. Den låter och prasslar och är väldigt underhållande :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥