fredag 26 december 2014

VÅRA JULDAGAR

Hoppas ni alla haft en bra jul :-) I tisdags firade lilla familjen nere i Skåne med Linus föräldrar, syster och svåger. Vi fick jättebra presenter bla en stavmixer med olika tillbehör. Perfekt när Tuva ska börja med smakportioner.
Det va julbord med hemmagjorda sillinläggningar, Linus syster är kock och är bra på sånt där :-)

På julaftonsmorgon hämtade jag hem Thea och Max så klädde de granen (egentligen hade vi velat hoppa den men den kom in för barnens skull) och sen fick de öppna alla julklappar.
Jag hade skrivit på min önskelista tills jag fyller år, där stod det kamerastativ men det fick jag under granen istället!! Gissa om jag fotat nu :-) Perfekt när jag gjort mina manuella inställningar och kameran måste hållas precis still, vilket inte är min starka sida. 
Sen va vi iväg och firade jul och på natten spydde Max en gång. Det blev inte mer sen men de stannade en dag extra, åkte imorse. Så igår va vi ute och gick i det kalla men fiiiina vädret.
Barnen sprang mest i skogen. Sen kröp vi upp i soffan allihop och kollade på Frost och åt lite godis.

Idag jobbade jag ett par timmar, det fanns lite att göra nu när rean började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥