måndag 19 januari 2015

DÖDEN LÅG FÖR DÖRREN

God morgon! Jag sitter här och är ledsen. Min söta goa Sambo kom hem i veckan igen. Han haltade lite och sov uppe hos barnen, som vanligt. Han gick ut på morgonen som han brukar, men igår när jag skulle locka in de på kvällen för sin burkmat så kom han inte. Jag tittade ut flera gången innan jag såg något utanför dörren. Det såg ut som en skugga men jag försökte skymma den men det gick inte, jag kikade ut och det va Sambos svans jag sett.... Han låg bakom ytterdörren och jag bad Linus gå ut och titta om katten va död. Jo, det va han :-( Nu ligger han i en påse och barnen ska få säga hejdå till honom efter skolan och begrava han. Jag ville inte berätta det på morgonen så de skulle gå ledsna till skolan.
Min fina "lilla" kisse, jag saknar dig❤️

1 kommentar:

  1. Nej men usch... Vet precis hur du känner det <3 Vad hade hänt? Skönt att han kom hem i alla fall så ni fick säga hej då <3 Tänker på dig <3<3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥