tisdag 6 januari 2015

EN TRÖTTIS SOM LÄNGTAR EFTER VINTERN

Från att ha fått sova ganska bra så har Tuva velat äta varannan timme nu i två nätter, men äter mer sällan på dagen. Så imorse va jag så trött så jag mådde illa. Hoppas det vänder snart igen :-)
Idag är Linus ute och jagar så jag och Tuva myser. Vi va ute och skulle gå en runda men då jagar de här ute med så det blev ingen lång runda.
Jag saknar frosten ute!! Jag läste lite imorse och folk skulle ut och åka pulka. Hallååå, jag vill med ha snö!!! Jag längtar efter en fin vinter med is på sjöarna. Men det kommer nog :-)

Nu ska jag göra mig en räksallad, imorn ska jag börja träna lite smått. Jag ska följa programmet i Olgas träningsbok. Nu är det dags att få liiite träningsvärk iaf. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥