måndag 26 januari 2015

MÅNDAGSMORGON

Jag bara längtar tills klockan är så mycket att jag får hämta barnen på skolan och ge de världens största och goaste kram, längtar ihjäl mig just nu!!

Annars då? Jag har precis betalat räkningar, dricker kaffe och kollar Nyhetsmorgon. Gosar bebis och kelar med Lillekissen.
Han är så söt och busig!! Det märks att han skjuter i väg på höjden, han lägger väl på sig lite mer sen när han blir lite äldre ;-)

Den här veckan är ganska planerad i kalendern, imornkväll ska vi iväg på en grej jag aaaaldrig hört talas om förut, visste inte att det fanns, men det är tydligen obligatoriskt. Måste uppfunnits förra året... Berättar imorn när vi varit där.

Nu blir det mer kaffe! Känner mig inte så värst pigg än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥