måndag 12 januari 2015

TIPS

Jag är ingen sminkfantast! Har inget speciellt intresse av det, jag använder mascara och kajal och sen är det bra. För ett tag sen va första gången jag slapp visa leg på bolaget haha. Då sa jag ändå att nu syns det nog att jag är småbarnsmorsa och börja se trött ut för nu visade jag inte leg på bolaget. Jag hade ändå tänkt testa något som hjälpte mot tröttpåsar och mörka ringar under ögonen men har ju noll koll på märken och färger och sånt där. Så jag traskade in på sminkavdelningen och sa vad jag ville ha hjälp med. Då gick jag där ifrån med de här två grejerna :-)
Skitbra grejer!! Nu får jag köpa de sen med för har jag hittat de här så släpper jag inte dom! Men de lär ju hålla ett tag för jag gillar inte att ha massa grejer i ansiktet förutom dag/nattkräm och serum. Hur trevligt är det att ha kräm på tröjkragar? Eller när jag gosar bebis så mkt så får hon kräm på sig...  
Men de är de bästa grejerna som hjälper i mitt Face :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥