lördag 31 januari 2015

UPPSKATTADE VÄNNER

Godmorgon! Här vaknade vi vid 6 av en flicka som behövde byta blöja ;-) Thea kom ner, Linus och min pappa åkte ner till Skåne för jakt. Nu sover den lilla och de stora är uppe i soffan med mig.

Igår kom min fina vän A på eftermiddan. Hon hjälpte mig (barnen med) och i ett nafs hade vi fått städat här. Barnen gjorde chokladbollar/chokladstänger så fikade vi.
Jag har bett både kusinen och vännen om hjälp den här veckan (har nog bara bett kusinen innan till bröllopet) och vips så fanns de här. Brukar aaaaldrig be om hjälp annars men nu kände jag att vi får ingen familjetid just nu utan det är bara en massa måsten. Eller är det bara jag som har tunnelseende och ser bara allt jag ska göra innan dopet... I vilket fall så är de underbara! Så jag tänkte att jag måste ju visa att jag uppskattar dom.
Köpte 3 Asti, en till vännen, en till kusinen och en till Linus. De är ovärderliga och Jag älskar dom❤️ Nu hoppas jag att de ber mig om hjälp när de behöver!!

3 kommentarer:

  1. Ett fast 50mm? De är super då du kan få snabb slutartid även vid sämre ljusförhållanden och på så vis slippa suddiga bilder :D Jag har en 5D mark II och ett 50mm f/1,4 på allt som oftast :)

    SvaraRadera
  2. älskar dig med.Klart man ställer upp för sin fina vän för jag vet att du finns alltid här om det skulle va nåt.Det är du som är ovärderlig och är superstolt över att vara din vän <3

    SvaraRadera
  3. <3<3<3<3 skönt vi har varandra <3<3<3<3
    Alla måsten blir roligare om man inte sitter ensam med dem :-) och det var roligt, tack för idag!
    Löv u go <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥