måndag 2 mars 2015

DAGS FÖR TANDLÄKAREN

Snön som kom igår är som bortblåst idag :-) Jag saknar solen, förra veckan satt jag ute på en pall o läste medans Tuva sov flera timmar i vagnen, det vädret får gärna komma tillbaka!! Nu blåser det bara hör jag bak nacken.
Idag tar vi det lugnt, jag ska till tandläkaren sen och hoppas på ett trettiofjärde år utan hål :-) Jag vill verkligen inte ha hål så jag håller tummarna!! Jag har ju hört om bedövningssprutan som ska vara lååång.... Stackars lilla W som är sjuk igen!! Annars skulle de passat Tuva men nu va Linus inte så långt iväg och jobbade så han kommer hem och tar henne.
Alltså denna tandläkare, när jag va hos henne förra året va jag alldeles nygravid och fick ju säga det till henne så hon inte skulle göra en röntgen. Då säger hon ja så tidigt i graviditeten vet man ju aldrig hur det slutar! Då sa jag inget, men jag tänkte, hon skulle vetat att jag haft 3 missfall precis innan och undra vad hon sagt om jag berättat det för henne! Säger man så?
Hoppas ni får en bra tisdag. Vi ska ut och klappa kaninerna när Tuva sovit klart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥