söndag 8 mars 2015

EN HELG I SKÅNELAND

Nu är vi snart hemma från ett strålande skåneland. Det har ju varit ett helt underbart väder - har vi sett genom fönstret. Vi har varit på lite släkttjofräs hos svärföräldrarna och vi började med att åka till kyrkogården innan idag och då fick vi lite sol. Å blåst. Synd att det ska blåsa så mkt nere i Skåne jämt, jag gillar inte blåst, men det är ju mindre blåst än vid havet iallafall.
Snödropparna är så fina, vi har inga hemma så jag har inte sett de tidigare i år. Hoppas krokusarna tittar upp snart, för det har vi ;-)
Kävlinges kyrka är rätt fin.
Sen åt vi middag och tårta.
Asså den här moussetårtan var så god!! Mmmm va tvungen att ta två bitar.

Igår va vi hos Linus farmor och farfar och hälsade på. Hans farfar är riktigt rolig, jag tror inte han är medveten om det själv när han säger precis vad han känner för :-)

Det ska bli skönt att komma hem och Tuva va helt slut, sov hela vägen hem. (Strax hemma) Å inatt ska jag inviga min födelsedagspresent!! Jag riktigt längtar. Just nu längtar, längtar, längtar jag efter en hel natts sömn! Undrar när hon som bestämmer vakenperioderna tycker likadant där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥