torsdag 12 mars 2015

MARABOU-JAPP

Det är ju riktigt riktigt skönt att sitta ute med näsan mot solen :-) Inte visste jag att vi skulle komma ut så fort för då hade jag ju hiat mig och tagit min balja latte och chokladen ute på trappen istället...
Jag har ju läst överallt att den här med japp i är sååååå god så jag va ju såklart tvungen att testa. Nja, den va ju inte äcklig, men jag föredrar ju orginal framför alla de jag testat.

Jag och Diesel har varit ute och gått med barnvagnen och hon "pratar" med mig hela tiden, på sitt språk, så det blir lite kommunikationsmiss när hon pratar och sen slänger sig framför vagnen. Hon vill ju bara ha kel, inte bli påkörd...

Annars har vi roat oss med att leka på golvet, det är kul att ta sig från liggande till att bara mellanlanda i sittande till att ta sig direkt till stående. Varför sitta när man kan stå? Ser ju så mycket bättre då ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥