fredag 17 april 2015

ÄNDRADE PLANER

Efter en ännu oroligare natt från bebisen brevid mig så blir det ändrade planer idag. Vaknade tidigt och tog tempen, då stod den på 38,8 :-( Den stiger för var dag... Nu sover hon gott jämte mig och jag tar en kaffe i sängen och kollar på Nyhetsmorgon. Himla smidigt att kunna ta in tvn till sovrummet, jag som alltid varit emot tv där inne ;-) Väntar på grävmaskinisterna som ska komma idag. Å så väntar jag på BVC ska öppna, vi hade tid idag, halvårskontroll med läkarbesök.
Idag blev det ingen tass, det blev nästan ett hjärta, det måste ju betyda lite mer kärlek haha.

5 kommentarer:

  1. Oh så gott det där såg ut då :D

    SvaraRadera
  2. Mums med latte :) Hoppas du får en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Hoppas bebis blir frisk snart.
    Ha en bra fredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Men oh tack fina du! Vad glad jag blir :D
    Men jaaa, den där bänken, har spanat in liknande i över ett års tid nu, sen kom jag på att det är ju inte speciellt svårt att bygga en liknande själv!!! Hur jag gjorde finns bland mina DIY-guider <3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥