söndag 19 april 2015

KALASEFTERMIDDAG

 Så, snart är denna söndagen "gåen". Ja, vad heter det om det inte heter gåen? Så säger vi där jag kommer ifrån i den lilla byn och jag hittade inget annat ord för det just nu...

Jag har varit på kalas i eftermiddag och firat 2 bröder och en svägerska. En fint gravid svägerska, jag ska ju bli faster igen i slutet på sommaren☺ Det blev grillat med goda tillbehör. Han är grym på att grilla, brodern min! Linus var hemma med Tuva för idag hade hon 39,6, så febern stiger fortfarande.... Pratade med 1177 (ett väldigt bra påhitt med rådgivning på telefon!!) och stiger febern över 40 ikväll ska vi åka in annars ska jag ringa så någon får titta på Tuva imorn.
Jag och brorsonen va ute och plockade blommor till hans pappa som fyller år nu i veckan som kommer. Det va lite olika nyanser av blått☺
Jag hade utsläppt hår idag, undra när det hände senast.... Typ för 6,5 månad sen? Haha, det går ju inte ha när jag bär runt på ett barn som ska dra en i ansiktet hela tiden. Hon är så söt, tar sina händer och lägger de på mina kinder sen ska hon "pussa" mig. Gapar stort och suger in hakan i sin mun☺

Nu ska jag ägna resten av kvällen till henne, gosa in henne i min famn, ta tempen och försöka få i henne lite mat.

1 kommentar:

  1. Hehe kul att du blev så glad över min tävling lycka till :D

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥