fredag 24 april 2015

UNDERBAR DAG

Jag väntar in Tuva som ska sova klart sen ska vi tappa upp ett bad och hoppa i, hon och jag :-) Hon älskar det och jag tycker det är supermysigt. Bäst är det när Thea och Max badar med henne såklart, tycker hon. Jag blir lika glad varje gång jag ser den kärleken lysa i deras ögon. Hon älskar verkligen sina syskon och de henne❤️
Helt otroligt så grönt det har blivit denna veckan! Ja, bara sen igår syns det stor skillnad på träden här, nu är nästan alla lite grönt på. Härlig tid vi har framför oss. Jag älskar det - kan man bli annat än glad? Linus tycker jag har varit ovanligt glad nu i ett par dagar, kan det vara vädret ;-) 
Idag har Max haft kompis med sig hem och gissa om jag såg de... Ne, de satt mest i varsin maskin. Fast denna sitter Thea i på bilden. Heeelt otroligt vilka grabbar till att jobba och handskas med barn! Jag gillar de skarpt! Thea gjorde kladdkaka och kaffe som vi bjöd de på i en paus. Barnen är helt överförtjusta i i både dom och maskinerna! Så de är glada att de är här på måndag med innan de ska åka :-)

Nu blir det snart lasagne till middag och Max har sin kompis på övernattning och fredagspåsen kommer fram till en film.

1 kommentar:

  1. Jag blir också helt till mig när det är vackert väder....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥