söndag 31 maj 2015

MORSDAG

Hejhopp!!! Här har varit fullt upp. Skulle skrivit redan igårkväll... Morgonen började med kaffe och paket på sängen. Så gulligt så :-) Sen var vi på avslutning på valpkursen och då fick vi gå en bana en och en och så blev vi filmade. Vi fick se filmerna under tiden vi åt äppelpaj och vaniljsås :-) Jag fasade verkligen för det här med filmningen, meeeen tack och lov visades den utan ljud hahaha. Finns det något värre än att höra sin egen röst? Nej, så nu var det helt ok! Det var väldans kul att se hur Oden reagerade när jag gick iväg för en inkallning tex. När jag kommit vissa meter ifrån honom blev han alldeles vild, han skulle bara ifatt mig. En gång krängde han sig ur halsbandet och kom ifatt mig innan jag var framme där jag skulle gömma mig, då var det bara att locka med honom tillbaks och börja om.
Igår träffades vi i mammas och hennes mans stuga för att fira morsdag. Såklart att vi hade present med oss :-)
Men vädret var ju likadant där som överallt annanstans... Ibland kom ju några grymma skurar! Men desto finare när regnbågarna kom fram.
Den började på sjön :-)
Den var riktigt skarp och fin.
Det avslutades med tårta. Riktigt mumsig tårta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥