onsdag 6 maj 2015

SNART VÄNDER DET...

Haha kollar på Nyhetsmorgon och de sa precis att om 45 dagar vänder det, då blir det mörkare igen.... Jag gillar ju när det är mörkt när vi lägger oss :-)

Igår eftermiddag tillbringade vi på Ikea tillsammans med min kusin och barnen. Jag hämtade barnen så fort de slutat skolan, annars åker de ju skolbuss hem, så körde vi till Ikea och mötte upp de. Hon bjöd oss på mat så vi alla nöjda och glada kunde gå igenom Ikea utan blodsockerfall. 3 av 5 barn var i bollarna. 
Det var första gången Tuva satt i kundvagn och det var ju tur den hade bälte ;-) Men ne, sitta där - det var ju för långt från sin mamma! Så ett par minuter, sen fick jag bära henne igen.
Hon satt en stund i Magnis knä och det var rätt spännande. Barn som är modell större än henne själv - då lyser ögonen på henne. De är verkligen de bästa som finns!

Idag ska vi på babysim och ikväll är det barnolycksfall, äntligen ska jag gå på det!! Har tänkt det sen Thea var liten... Vi ska gå bägge två och det är ju det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥