tisdag 9 juni 2015

DET SÖTASTE JAG SETT

Jag går här med vagnen, lite snett o vinn och skickade sms till Linus. Det small till i sidan där jag har ont när jag va tvungen att nysa så jag få se om jag ens få ur Tuva från vagnen sen. Nu brast nog musklen från fästet :-(
Så går jag i min egen lilla värld och det prasslar till jämte mig och jag tittar upp, då kommer det här lilla knytet till mig :-)
Det minsta jag sett och alldeles vinglig. Jag frågade ändå Linus förra veckan om inte alla rådjur fått sina bebisar än för jag tyckte det som gick på baksidan såg tjockt ut. Men nu är det ute :-)
Den kom fram och la sig vid mina fötter. Så jäkla söt!! Jag vände så den fick vingla upp igen :-) Såg att det var mer i skogen så jag hoppas de hittar rätt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥