tisdag 2 juni 2015

EFTERLÄNGTAT PAKET

Yes, idag kom äntligen avin jag väntat på! Jag slet upp brevet och stoppade i Tuva i bilstolen och körde in til byn och hämtade ut mitt paket. Jag tycker jag har väntat jättelänge på det och på avin stod det till och med påminnelse men jag har inte fått någon innan... Jaja, nu håller jag det i handen och jag är såååå nöjd :-)
Inte bara fint inslaget, det är fina grejer i med!! Jag ska visa innehållet ikväll och berätta en sak. Så spännande att jag kan dö!
Nu är chokladen utbytt mot ostar, köpte ett paket Tre goda ostar och jaaaa, de är goda.

Igår eftermiddag när jag hämtat hem barnen fick vi besök av en fin vän och hennes söta, goa lilla tjej. Å senare fick vi besök av två småkillar med då mamman och dottern snart har klippkort på akuten haha. Nä usch, det är ju inget kul men barnen blev glada att få lekkamrater ända tills sängdags och vi var ute hela kvällen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥