tisdag 23 juni 2015

HEJ HEJ TISDAGEN

Hej hopp! Här va vi uppe med mannen men när han åkt till jobbet somnade vi om, både bebisen och mamman. Efter frukost nr 2 åkte vi in och lämnade tillbaks ett paket och hämtade ut ett annat.
Jag köpte ett par plagg på rean, de såg så sköna ut så nu hoppas jag att de är det med ;-)
Sen hälsade vi på en vän och hennes barn, Tuva skulle ju titta på allt och alla leksaker skulle ut, ja mellan varven för annars ska hon bara gå och gå och gå! Hålla mig i händerna så jag går som en ostbåge. Men kaffe och te är ju nästan att glömma, enda gången jag får dricka upp det och medans det är varmt, det är när hon sover :-) Så jag passade på att äta brie och dricka latte nu när hon sover så gott.
Sushi blev dagens lunch, smaskens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥