torsdag 11 juni 2015

HON VÄXER, LILLTJEJEN

Här har vi varit ute i stort sett från 8 imorse :-) Litet avbrott när BVC kom på hembesök, det gör de vid 8-månaderskollen och pratar barnsäkerhet, himla bra tycker jag! Lillfisen har vuxit till sig så nu ska 62 kläderna plockas undan och vikten går uppåt, bra bra, vore konstigt annars som hon äter. Inatt sov hon hela natten och jag tror jag ha gått upp mitt i nätterna o gett henne mat av ren vana..... Pappas sambo frågade igår äter hon fortfarande på nätterna. Ja, jo det gör hon ju 1 gång. Inatt struntade jag i att gå upp och bäddade istället om henne och la armen runt henne och hon sov vidare!! Så det ska jag göra i fortsättningen och se om hon sover hela nätterna då med haha. Tur man får sig ett uppvaknande ibland ;-)

Idag fick jag rota fram solkrämerna för solen tar ju ändå jag bara va ute när Tuva sov i vagnen igår. Riktigt härligt väder. Nästan tur det blåser lite.
Så härligt att ligga i vagnen och sova om dagarna.

Imorn är det skolavslutning. Tänk, Thea börjar mellanstadiet till hösten, inte klokt va tiden går. Å Max börjar 2an, hans första "riktiga" skolavslutning imorn :-) Ja, nästa vecka har vi lov och ska åka ner till Malmö och titta på Sommarlov live. Men det vet de inte om än ;-) Men glada lär de bli!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥