söndag 21 juni 2015

IPAD OCH VÄNNER

Mäh, jag tyckte ju att telefonen va fullt tillräcklig att skriva och spela på och sånt dänt. Så fick jag en iPad av mannen för jag behövde något bärbart till jobbet i höst för att lägga beställningar. Å nu testade jag att spela lite candy crush och kika lite i den och herregu så smått allt är i telefonen!! Men det är väl en vanesak antar jag ;-)
Jag fick en guldig sak :-)
Imorse städade vi och fixade lite och sen åkte vi och hälsade på vänner vi inte träffat på ett tag för de ha haft vattkoppor. Men nu så, nu är de friska och fick besök! Vi åt våfflor och snart invaderar de oss för vi ska göra pizza.
I torsdags körde ju barnen 4-hjuling hos kusinerna. Lillfisen ville med sitta. Hon är ju intresserad av allt som låter!
Nähä nu kommer de hör jag, våra barn stannade ju kvar hos dom när vi åkte och handlade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥