tisdag 2 juni 2015

SÄLJARE FÖR LOVE FOREVER

Vet ni? Jag ska bli säljare för Love Forever! Sååå jäkla kul☺ Jag var först inne på ett annat företag (helt andra saker) men valet blev sedan på Love Forever. Jag är galet taggad och ser fram emot det här. Jag får höstkollektionen i augusti så det börjar inte förrens då, men om man vill boka upp sig för en visning mellan 25 augusti och sista september så får man 100:- extra att handla för i värdinnegåva men då måste man boka en visning mellan de datumen, senast 15 juni. Jag måste skaffa mig en viktigpetterkalender men jag har letat och letat och hittar ingen! Jag får smått panik, jag har skrivit upp bokade visningar i vår vanliga väggkalender men den kan jag ju inte ta med mig ut på visningarna... Ne, jag måste hittta en mindre men samtidigt ska där få plats vissa saker.
Iallafall, jag har fått visningar både här i området och även nere i Malmö, så jag har ingen begränsad yta att röra mig på. Så är du sugen på en visning? Säg till! Mejladressen står längst upp på sidan. Det här ska bli så kul♥
Jag har plockat ut lite vad som finns just nu, men vad som kommer i höst vet jag faktiskt inte.
 Visst är det fina kläder!!
Den här tofsen fick jag hem idag och jag ääälskar färgen♥ Antingen hänger jag den på min eller Theas garderob.
Den här kom med hem idag men jag tycker färgen är starkare och snyggare i verkligheten.
Jag försökte ta egna kort men lyckades inte med färgen så jag ska testa när det är soligt.
Jag älskar den, det är en poncho men jag ska ha den som en vanlig oversizetopp och den kommer bli en favorit☺

Sprid gärna detta vidare/dela för som sagt, är ni sugna på en visning så bara hör av er. Det kostar ingenting och det finns inget köptvång. Det är kul att bara få känna och klämma på kläderna. Jag kommer ha en stång med 50-60 plagg i olika storlekar. Men kom ihåg, boka innan 15 juni om ni vill ha 100:- extra att handla för☺ Hoppas vi ses!

5 kommentarer:

  1. Så fina kläder! Var bor du? tänkte om det är lönt för mig och boka visning haha
    personlig almanacka har många fina där kan man göra lite som man själv vill ha den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bor i Älmhult så bor du inte typ 50 mil bort kommer jag gärna :-)

      Radera
  2. Hej Lotte. Jag bokar gärna ett party antingen kvällen den 12 eller eftermiddag den 13. Passar nån av dom tiderna dej? Med vänlig hälsning Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg ditt mejl så jag svarade på det :-)

      Radera
  3. Jättefina kläder Lotte, längtar tills du ska hem till mig <3<3

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥