fredag 5 juni 2015

VÄRLDENS GULLIGASTE SYSTER

När vi hämtat Thea från skolan va vi inom KappAhl. Rätt som det va så stod Thea i kassan och när hon såg mig sa hon "Stopp, kom inte hit". Då slog de in en present som Thea köpt för sina egna pengar :-) Huuuur gulligt!!
Man får ju passa på att vara snäll när man har tid, sa Thea :-)
Tuva tyckte ju det var jättespännande med paket. När vi va i affären frågade Thea vad Tuva har för storlek, men inte trodde jag att hon skulle gå och köpa kläder till sin lillasyster! Hon är 10år.
Titta så söt klänning! Jag sa till henne flera gånger att det var jättegulligt gjort men att jag kan betala henne vad klänningen kostar. Till slut blev hon arg och sa men jag VILL ge henne en present från mig själv! Å då får hon göra det! Sötaste lilla Thea❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥